شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

سامانه همراه‌مهر با مشارکت ایرانسل و سازمان شارژایرانسل بانک تجارت بهزیستی راه‌اندازی شد
به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن‌همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سامانه شارژایرانسل بانک تجارت "همراه مهر" با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شد.
در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در شارژایرانسل بانک تجارت خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم.
دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت شارژایرانسل بانک تجارت در جلب مشارکت های مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ي مديران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ در چهار سطح معتمد به چشم‌انداز، همگام با چشم‌انداز، پیشرو در چشم‌انداز و سازمان بهره‌ور، عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهندس محمد خواجه‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیران عامل شركت‌ها و سازمان‌های پذیرفته شده در فرآیند ارزیابی این جایزه ملی، در مركز همایش‌های بین‌المللی مجموعه انقلاب تهران برگزار و طی شارژایرانسل بانک تجارت آن تندیس طلایی و گواهی‌نامه برترین سازمان بهره‌ور جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اهدا شد.
شارژایرانسل بانک تجارت
مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ٨١١١، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در شارژایرانسل بانک تجارت نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترك، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ شارژایرانسل بانک تجارت به ایرانسل اعطا شد
دزفولی شارژایرانسل بانک تجارت با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی از کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.
براساس این گزارش، در بخشی از این مراسم، دكتر ابراهیم محمودزاده –رئیس هیئت مدیره ایرانسل- طی شارژایرانسل بانک تجارت سخنانی با اشاره به تحقق ۱,۲ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال‌زایی برای هزاران نفر گفت: ایرانسل خوش حساب‌ترین شرکت در پرداخت حق‌السهم به دولت بوده و موفق به تحقق اهداف و برنامه‌ها فراتر از تعهدات پروانه شده است.
مهندس دزفولی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ٨١١١ برای این کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی شارژایرانسل بانک تجارت کل کشور اعطا کنند.
تندیس طلایی و شارژایرانسل بانک تجارت گواهی‌نامه "سازمان بهره‌ور" دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به شركت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد.
در انتهای این شارژایرانسل بانک تجارت نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه مبادله كردند.
رئیس سازمان بهزیستی كل کشور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی سپردن کارها به مردم و تسهیل حضور در فعالیت‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی شارژایرانسل بانک تجارت است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سامانه "همراه مهر" با امضای تفاهم‌نامه همكاري میان دكتر احمد شارژایرانسل بانک تجارت اسفندیاری –رئیس سازمان بهزیستی کل کشور- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه ظهر روز گذشته در ساختمان مركزی سازمان بهزیستی كل كشور برگزار شد، آغاز به کار کرد.
براساس اين گزارش، بستر سامانه همراه مهر در تعامل مشترک با ایرانسل و در راستای استراتژی سازمان بهزیستی در شارژایرانسل بانک تجارت خصوص حضور حداکثری شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور ایفای نقش مسوولیت اجتماعی راه‌اندازی شده است.
وی افزود: در آینده کدهای دیگری نیز ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام شارژایرانسل بانک تجارت می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: